21 dec. 2008

Un mic gand!!!


Neata, as putea spune pentru unii, sau noapte buna pentru altii.

Sincer nu stiu cum sa incep dar am aflat de la altii ca cel mai bine e sa incepi cu sfarsitul pentru ca inceputul vine de la sine. Nu stiu cum va simtiti voi dar pe mine ma doare capul groaznic (si nu cred ca este de la muzica pe care o ascult acum - adica Iron Maiden) mai ales atunci cand m-am ridicat din pat.

Si am zis acum ceva vreme "nu mai beau...pana data viitoare" si uite ca a venit si acea data viitoare. Totusi o sfarama de noroc tot am in toata treaba asta, mama are cel mai bun antidot pentru durerea asta: o cafea "tare" (si ma refer la tipul acela de cafea care dupa ce iei o gura te simti ca si cum te-a lovit TGV-ul in plina viteza) si o bine-meritata plimbare, pe jos ca masina nu poate fi condusa cu capul facand ca girofarul politiei, doar in tricou pana la magazinul din colt si inapoi numai ca sa vezi daca are cartofi sau nu.

Aseara ce sa zic...a fost seara, luminile de la masini, de la instalatiile de Craciun, lumini in stanga, in dreapta...peste tot. Si cum sa incepi o astfel de seara decat cu bunul meu prieten Jack (sau cum e trecut in "buletin" Jack Daniel's Old Time Old No. 7 Brand Quality Tennesee Sour Mash Whiskey).

Si cu astea fiind spuse acum va las, nu de altceva dar am simtit un miros de muraturi venind din bucatarie si nu pot sa ratez o astfel de ocazie.

O sa mai revin cu cate un comentariu, mai ales ca astazi ma voi intoarce in eternul si fascinantul ("la naiba" am uitat ghilimelele de rigoare) Bucuresti. Si acolo ai ce povesti la fiecare pas pe care il faci.

Niciun comentariu: